Jump to content

Poollicht Vangshylla, Inderoy Noorwegen 19-09-2012


Guest skinnybmw

Recommended Posts

Mooie opnames zo pal ten noorden van Trondheim. Moet helaas zelf nog 10 weken wachten, maar ben wel hard aan het aftellen.

Zo te zien zelfs een relatief korte sluitertijd geweest (seconde of 6, 7 ?), maar wat waren de camera-instellingen precies ? Ik ben daar eigenlijk heel benieuwd naar.

Link to comment
Share on other sites

Guest skinnybmw

Inderdaad sluiterstijd van 8 seconden...ISO had ik wat te hoog (1600) daardoor wat korrelig dus zou voor max 400 gaan (misschien 800). Diafragma koos de camera zelf dus weet ik even niet...niet met m'n eigen camera gemaakt (Nikon D90 is kapot) maar met een geleende Canon EOS-500D.

Link to comment
Share on other sites

Mooie foto's inderdaad! Leuk! Was/ben je daar speciaal voor het poollicht?

Mooie opnames zo pal ten noorden van Trondheim. Moet helaas zelf nog 10 weken wachten, maar ben wel hard aan het aftellen.

Kan het me voorstellen! Je gaat weer op die bootreis geloof ik hé. Statief en camera staan al klaar zeker. Leuke dingen voor de mens om zich op te verheugen. ;)
Link to comment
Share on other sites

Guest skinnybmw

Wauw :D prachtige foto's! We hebben deze post dan ook gedeeld via Twitter en Facebook zodat iedereen er van kan mee genieten.

Dankjewel!

Mooie foto's inderdaad! Leuk! Was/ben je daar speciaal voor het poollicht?

Kan het me voorstellen! Je gaat weer op die bootreis geloof ik hé. Statief en camera staan al klaar zeker. Leuke dingen voor de mens om zich op te verheugen. ;)

Nee, was daar eigenlijk om te vissen...dit was toch vrij onverwachts!

Link to comment
Share on other sites

Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden, dat dit citaat van Marcel voor mij was :

Kan het me voorstellen! Je gaat weer op die bootreis geloof ik hé. Statief en camera staan al klaar zeker. Leuke dingen voor de mens om zich op te verheugen.

En daarop kan ik dan zeggen dat dat helemaal klopt. Statief, camera's, lenzen, oldschool rolletjes (!), laptop, kortom de hele berg gaat mee. Maar dat verslag komt tzt wel.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. By using this site, you also agree to our Terms of Use and our Privacy Policy.