Guest Sietse Posted March 19, 2012 Share Posted March 19, 2012 Ik las op http://www.apod.nl/ap120319_nl.html dat 1429 ook op de andere kant van de zon in de gaten wordt gehouden door een ruimtesonde. Ik ben er wel benieuwd naar, waar kan ik deze gegevens vinden?Alvast bedankt 8) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vancanneyt Sander Posted March 19, 2012 Share Posted March 19, 2012 zoals daar staat: de STEREO ruimtesonde (op deze site onder Zon -> Zonnebeelden -> STEREO)We kennen ook de farside beelden waar ze normaal ook op te volgen zijn maar die ligt er meer uit dan dat die online is ;-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Sietse Posted March 20, 2012 Share Posted March 20, 2012 Ik kijk vaak naar de zonnebeelden, maar ik had de link nog niet gelegd dat het wel eens de andere kant zou kunnen zijn. Dank voor de uitleg Er komen toch nog wat vlekken aan, ik dacht al aan een spotless day. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.